Stacja ładowania AC - EVB E-Wall

EVB E-Wall

Stacja EVB E-WALL to rozwiązanie, które pod uwagę powinni wziąć inwestorzy na etapie budowy nowopowstających domów jednorodzinnych i wielorodzinnych , ponieważ stacje te są montowane w ścianie co niewątpliwie wpływa na estetykę nowopowstałego budynku, pozwala zaoszczędzić miejsce (np. w garażu) oraz pozwala zachować estetyczny wygląd elewacji.

Niewątpliwą zaletą tej stacji jest możliwość bilansowania mocy w całym budynku tak aby inteligentnie przeznaczyć maksymalną moc na ładowanie samochodu elektrycznego w czasie kiedy w domu lub zabudowie wielorodzinnej maleje zapotrzebowanie na energię elektryczną wykorzystywaną do życia codziennego.

Stacje sprzedawana jest w trzech wariantach złączy:

  • Gniazdo typ 2
  • Wtyczka typ 2 z kablem prostym do 6 m
  • Wtyczka typ 2 z kablem spiralnym do 4,8 m

W stacjach EVB E-WALL dobór mocy jest w zakresie od 3,7 do 22 kW w wersji jedno lub trójfazowej.

Stacja EVB E-WALL posiada powierzchnię wysoce odporną na uszkodzenia zarówno mechaniczne jak i środowiskowe. Front stacji wykonany jest ze szkła hartowanego dostępnego w dwóch odcieniach: białym i czarnym.

Proces ładowania w tego typu stacji może się odbywać za pomocą:

  • Plug & chargé
  • Karty RFID
  • Aplikacji WIFI
  • Aplikacji OCPP 1.6.
Nasze stacje ładowania idealnie pasują do najpopularniejszych marek samochodów elektrycznych w Europie:
Opel Corsa-e, Citroen e-Berlingo, Citroen e-C4, Opel Mokka-e, Kia e-Soul, Mazda MX-30, Mini Electric, Kia e-Niro, Honda e, Hyundai Kona, DS 3, Skoda Enyaq iV, Mercedes EQA, Lexus UX, Volvo C40, BMW iX3, Mercedes EQE, Audi e-Tron, Jaguar i-Pace, Mercedes EQB, Renault Megane E-Tech, Nissan Ariya, Nio ES6, BMW iX, Ford Mustang Mach-E, Mercedes EQS, Porche Taycan, Tesla model 3, Tesla model S, Tesla model X, Tesla Model Y, Dacia Spring, Fiat 500, Nissan Leaf, BMW i3, BMW i4, Audi e-Tron, Renalut ZOE, Peugot e, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Volkswagen ID.